onsdag 25 juli 2012

kvällshoppning

Imorgon är det kvällshoppning på Ingelsta :)
Ska starta min första 70 cm, och jag är jättenervös.. äääh, bara 10 cm mer än vad jag hoppat förut.
Har blivit lite strul med Mickis och hennes jobb, men förhoppningsvis så fixar det sig. Då ska hon
hoppa 80 :)
Tror att det kommer gå jättebra! Vet inte varför jag oroar mig så mycket.
Kanske är för att det ska bli roligt också :)

Vi kommer att vara snygga iaf, JW schabrak + luva. Röda och blåa benskydd och röda ridbrallor :)

Här kommer lite bilder från de senaste dagarna.

Kommer massor med bilder i ett annat inlägg om när jag var hos Mickis i några dagar. Vi shoppade på stan, hööks, var hundvakt, grillade, var i Trosa mm. :)
feeeetskoooj  !
 
 
hm ?
min prinsessa <3
<3
uteritt med diamant 6:30 på morgonen :)


stööörda :)
Nilsen efter ett ridpass med de nya Jw grejerna :)



1 kommentar: