tisdag 3 juli 2012

tisdag

Min dator har inte velat starta, och den andra datorn låter som ett flygplan då det är strul med fläkten så har inte kunnat uppdatera något :P
Men nu är jag här igen :)
Jag är så glömsk så jag måste kolla på bilderna i mobilen för att komma ihåg vad jag har gjort (eftersom jag tar kort på typ allt) xD

Här kommer några bilder på när jag provade de nya grejerna jag köpte :)
 Denna grimman passade supersnyggt tycker jag ! :)
 Diamant passar bättre i den röda :P

 Inte den bästa bilden men..

Hittade min Diamant sovandes i boxen, han var jättetrött :P
Jag myste massor med honom, sen testade jag att lägga honom helt ner, det funkade, han stönade och låg och slappnade av :)


I igår så var vi hos veterinären med Bestis, han har varit "halt" väldigt länge, så igår så skulle Eva till veterinären och se om det hade blivit bättre, så jag följde med.
Det hade blivit bättre, så nu ska han sättas igång igen :)
Planen är att Eva ska tömköra honom varannan dag och jag ska rida ut varannan dag, i skritt och pyttelite trav :)
Red första gången igår, det gick bra, men det kändes speciellt, han är ju högre och tunnare än mina grabbar ;)


Kycklingar  har vi fått också, 13 stycken små sötnosar :)
Denna är min favorit, den enda bruna :)

Har jobbat hela dagen idag, byggt staket runt typ 3 hektar. JOBBIGT !
Men nu är det gjort, så nu går fåren och kossan där och äter. (dem kommer att bli  f e t a )

Imorgon ska vi fixa med ridbanan :D
Ska även åka till hööks och köpa ett nytt flugtäcke till Nisse. Han har skavt upp hela bogen med det han har. hittade detta på bilden.. o ja ni ser ju att det funkar inte ...

Har även lite grejer att sälja, så ska skapa en ny sida här på bloggen där jag ska lägga upp bilder och info !
Håll koll !


1 kommentar:

  1. Haha jag brukar också få kika på mobilbilderna för att komma ihåg vad jag gjort...

    sv: Tack! Köpte ju honom i juni förra året och han gjorde sista loppet i slutet av maj så han var ju väldigt grön:)

    Jag kommer att flytta ner men jag har ingen aning om datum än men vi kan ju absolut hitta på nått med pållarna!:)

    SvaraRadera