måndag 24 december 2012

Julaftonsritt

God Jul allesammans! :)

Klockan nio i morse så sadlade & tränsade jag Nilsson och gav mig iväg ut för att möta upp Denise & Ida för en uteritt.
Han bråkade två gånger på vägen dit, men jag var på honom direkt, så han blev nog ganska överraskad och traskade på framåt igen :)
Grusvägen var helt orörd med typ 2 dm snö, så jag tänkte, nu får det bära eller brista.. Fattade galopp och ställde mig i fältsists, full fart i galopp på en snöig väg.
Underbart!!!!!
Mötte dem ungefär halvvägs så vi red till travbanan och red 4 varv blandat skritt, trav & galopp :D

Hästarna blev riktigt taggade men Nilsson skötte sig super på hemvägen också :)

Mormor & morfar var precis här och firade jul med mig :)
Fick jättebra julklappar av dem :D
1/20 del av Nisse :D
Raggsockor, hudvårdsgrejer, hemmagjord knäck & inlagd gurka mm. :)

God Jul :)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar