söndag 15 april 2012

full fart med hästarna

Hela dagen har varit en riktig hästdag, det gillas.
Först så kom en tjej och hälsade på, och hon ville vara medryttare på mina hästar! :D
En jättetrevlig tjej som jag tror kommer fungera bra med både mig och hästarna.
Sen red jag min Diamant på banan, fick janne att fota :D


Detta är tredje gången någonsin jag galopperar med Diamant på ridbanan :)

Efter det härliga ridpasset med Diamant så red jag Nisse, vi galopptränade upp för backen, tre gånger upp och ner blev det.

Tog en liten sväng på honom barbacka på gården.
Fint med säkerhetsväst..

Senare på kvällen körde vi lite trabträning med grabbarna här hemma. Det gick bra. Hästarna gjorde tillslut det jag bad dem om, Nisse gick under presseningen efter mycket övertaling. :)

 Nisse leker kurragömma :)
 Diamant gör som Nisse
Finns inte ord för att beskriva hur mycket du betyder för mig mitt hjärta <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar