tisdag 24 april 2012

längtar..

... tills imorgon :)
Ska ta med Nisse till skolan och hoppa !!! Det var evigheter sedan vi hoppade "på riktigt". Vi har hoppat några skutt ibland, men bana eller liknade var det längesedan vi hoppade.
Jag är egentligen sjuk, men detta har varit planerat i två veckor och jag har längtat som en tok till det.
Man får glömma bort att man har feber och ont i huvudet, för ibland måste man faktiskt få ha kul !

Har pysslat med honom nu så han är fin tills imorgon. Tömkörde även en snabbis på banan, det gick väl okej, men jag glömde kratsa hovarna på honom innan, så när jag kommer in så ser jag att han hade en stor sten i hoven :P Kan vara därför han larvade sig lite.
Gjorde nyss en varma koppen, och jag diskade muggen innan, så det smakade diskmedel -.-
Så gjorde precis en ny :)
Ska dricka den, sen hoppa in i duschen, sen måste jag sova :)

Två bilder från en träning för Helena i juni 2011.

 Det går inte alltid som man tänkt sig :P
Sen gick det bra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar