lördag 2 juni 2012

mycket

Det har varit väldigt mycket nu med skolan och allt så jag har känt att jag har fokuserat på annat än på bloggen nu under en tid. Då får man dåligt samvete och tänker att man kanske borde uppdatera,  men jag har inte gjort det utan jag har väntat på att jag ska få mycket tid så jag kan skriva och lägga upp bilder på vad som har hänt under den senaste tiden. Så med två koppar kaffe och mat i magen så kommer jag nog orka skriva hela natten om det skulle vara så :D

Sista inlägget handlade ju om att jag skulle ta med mig Nisse till skolan för hoppning, och det gjorde jag och det gick jättebra ! :)
Har tagit med honom flera gånger sen dess, så jag minns inte riktigt vad vi gjorde. Alla gånger har det gått jättebra i alla fall.
En av gångerna hoppade vi bana, det var lite snäva svängar och på några ställen var det lite svårt att få honom att ta det lugnt så jag hann rätta galoppen. Men han flög över alla hinder :)
Andra gången jag hade med honom till Stjärnholm så hoppade vi 4 hinder som låg på 70 !! :D
Min lärare tyckte vi va duktiga och förbjöd mig typ att tävla 60 igen, hon tycker att vi ska upp på högre höjder för att hon ser Nisses kapacitet.
Här kommer lite bilder från när jag har haft med mig honom till skolan :)
Första gången på stjärnholm.

Nisse i sitt något förstora täcke :P


snyggingen i fint täcke och matchade grimma :)

Man kan ju gissa vilken färg min tröja hade ;)

Denna dag var vi gröna :)

Nöjd häst som kan äta samtidigt som han står uppbunden.

Nöjda efter ett bra ridpass.

Det kommer komma flera inlägg, dels en från tävlingen den 13 maj :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar