söndag 3 juni 2012

när jag inte var i London

Eva, Janne, Thomas, Arvid, Birgitta & Hasse var i London 21-24 maj.
Jag ville inte följa med för att jag hade ångest över att flyga, så jag var hemma istället.
Mickis var en ängel och sov hos mig under hela tiden :)
Vi hade det så jäkla kul, roligare än vad jag haft på länge.
Mickis är också värsta hästnörden, och dessutom orädd. Så vad skulle passa bättre än att hon fick hoppa Nisse åt mig :D :D :D
Hon hoppade en oxer på 85 cm och massa titthinder, men Nisse brydde sig knappt. Han lyckades få av henne en gång men inte mer.
Jag hade världens bästa "peppare" hemma så jag vågade också hoppa :D Första gången hoppade jag ett räcka på 65 cm och var jättenöjd :)
Andra gången vi hoppade så hade jag som mål att hoppa ett räcke på 70 eller en oxer på 50, men vet ni??
Jag hoppade en oxer på 70 cm :D :D
Jag är riktigt nöjd !
Här kommer lite av bilderna från hoppningen.
Nisse är taggad!


Duktiga !


Älskar bilden, mycket liv i den.
(ser ni hästen uppe i skogen?) :o

Sen var det min tur, hoppade 65 :D

Nisse hoppar typ allt :)

TAGGAD !

Bästa hästen, hoppar det man styr honom mot :D

Sen var det min tur ;)

Jag har faktiskt aldrig sagt att hon är normal :)

Jag var lite nervös och fokuserade nästan bara på att hålla i mig och komma över.
Plus att jag faktiskt inte har någon bra hoppsits i vanliga fall heller :P

Såhär kan man ju också göra ;)

2 kommentarer: