fredag 15 juni 2012

så var det det ja...

... med bättre uppdatering :P
Det har inte hänt så mycket alls sen skolavslutningen..
Jag har jobbat på Tystberga skola på fritidset. Det har varit ganska kul att få umgås med barnen hela dagarna. Men man är ganska slut i huvudet när man kommer hem.
Hästarna har fått vilat då vädret har varit jättedåligt, eller jag har mått dåligt. Tänkte att jag kanske skulle ta mig en sväng på Nilsen ikväll :)

I onsdags tog jag min anda HPV-vaccinspruta. Jag bestämde mig för att inte gråta denna gång, och om jag inte gjorde det skulle jag köpa ett nytt halsband åt fame :) Jag grät inte, så det blev ett nytt halsband + koppel till min lilla Fjomp :)




Vi har beställt tid för kastrering av min bagge Elvis, det ska göras på Vetris som ligger vid påljungshage som är ett köpcentrum. Undrar vad alla kommer säga när vi kommer dit med ett lamm :o
Stallet ser ut såhär idag pga att ett rör gått av :P

Jag är med i en fototävling på hööks, så snälla gå in och rösta på min bild på min fina vän Mikaela och Nisse :)
http://apps.vizibly.se/hooks/sv/like/1706/2eab17100530efe4b65b4648a0ad7bcfd2b27fc6/

1 kommentar:

  1. haha vad gulligt av dig!:) nej jag tänkte kolla på det i kväll:) vart så mycket i skolan senaste tiden men nu är det ju klart:Dyey! kram på dig!

    SvaraRadera