söndag 3 juni 2012

fotodag

Hade även en fotodag med Mickis och hästarna.
Alicia och Fia kom på besök också ;)

Min bästa vän, mitt hjärta, min Diamant <3





Fia & Alicia på Diamant :)

Världens snyggaste ;)

Gullet ;)

Love


Mn fina häst och min fina vän <3


När vi ändå var i hästnördsfarten så passade jag på att tömköra Camillas lilla shettis Smulan. Hon fick sig en rejäl borstning av Mickis först så vinterpälsen rök :)

Jag hade verkligen en jätterolig vecka tillsammans med Mickis, och jag hoppas att det blir flera roliga gånger tillsammans :)

Det är jättetråkigt väder nu, och det står att det ska regna ända tills på torsdag om inte längre... det växer ju mycket i hagen så hästarna får bra med mat iaf :)
Hästarna är ute på dagarna och inne på nätterna, dem lider nog inte av det, men man har ju ingen lust att ut och rida eller tömköra när det regnar hela tiden..
Men men, det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder och dåligt motivation .

Det var allt för denna gång, nu ska jag se till att uppdatera mera hela tiden och inte någongång ibland.

6 kommentarer:

  1. Sv: typ flätat ihop blommor bara ;) Jättefina bilder :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaha va häftigt :) Tack så mycket. Jag kommer inte in på din blogg nu, har du lagt ner den? :o

      Radera
  2. Ja precis! Kul at ni har ridtravare, dom är så himla härliga! :D

    SvaraRadera
  3. Fina bilder!

    sv: Nu blev jag ju lite nyfiken på vad som inte är bra med travutbildningen(även om det mesta antagligen är roligare än mitt jobb just nu...)? För att fortsätta utfrågandet, vilken blogg hittade du hit ifrån?;)

    Kul att du bor i tystberga, är det mycket ridtravarfolk där omkring? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har bara hört ganska mycket om att folk är otrevliga på olika stall, men det är ju så mycket skitsnack om allt så man vet ju inte om man ska lyssna eller inte :P
      Jag var inne på någons blogg och då dök en lite ruta upp på höger sida med några olika bloggar ;)

      I tystberga finns det en del ridtravare :) Men det är ingen som är med i ridtravarföreningen, är du medlem där ? :)
      vart ska du bo någonstans om man får fråga :)

      Radera
    2. Okej, sånt hör man ju om typ alla ställen, får väl hoppas att det är o ;)

      Är inte med i föreningen, här omkring är det ju väldigt lite ridtravare och inget som helst drag på någon förening... Så det har ju inte känts speciellt aktuellt;)

      Ska på på det där vandrarhemmet på ökna till en början iaf, billigast där och jag kunde ha med hunden och det är ju ett måste:) Hästen kommer stå på svärdbro, var står du?

      Radera